She's not me...



Kommentarer till detta inlägget:
Postat av: Anonymous

Ignorera mig då, snygging :(

Svar: Ledsen att jag inte svarat, vet inte riktigt vad jag ska säga! Kan i alla fall berätta att jag varken har kik eller snapchat och vill nog inte ge ut mitt nummer till en "främling". Ledsen!
Olivia Ahlstedt

2013-05-07 @ 23:28:53
Postat av: Anonymous

Gud vad försiktig du ska va då :)

Om jag säger vem jag är då? Då är jag väl inte lika främmande :)

Svar: Ja jag vet att jag är försiktig och blyg, but thats who I am! Mest är det väl att jag inte vill skriva ut mitt nummer här men du kan ju faktiskt få tag på det på andra sätt ;)
Olivia Ahlstedt

2013-05-08 @ 19:19:56
Postat av: Anonymous

Klart jag kan, men vill inte va för påtvingande och bara ha ditt nummer från ingenstans :)

To be honest, så har jag det redan men ville ha din "tillåtelse" att ha det ;)

Svar: Hahaha, det är ju inte särskilt svårt att få tag på det med tanke på att jag är den enda Olivia Ahlstedt och att någon annan antagligen har det, om jag inte gav det till dig själv... ;)
Olivia Ahlstedt

2013-05-08 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback