Did you forget that I was even alive?



Kommentarer till detta inlägget:
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva om något annat än att du pluggar hela tiden? Börjar bli väldigt tjatigt! Tror vi läsare kan lista ut själva att du gör bl.a det på fritiden.

Svar: Givetvis kan jag skriva om något annat, men tyvärr är det så att min fritid just nu inte består av så mycket annat än att jag pluggar då det är slutspurten innan lovet. Jag vet att det är väldigt tråkigt att läsa om det, men just när jag skriver reflekterar jag inte riktigt över det. Jag vill väldigt gärna skriva om annat men tiden räcker inte riktigt till att komma på vad så alla förslag är hjärtligt välkomna :)
Olivia Ahlstedt

2015-05-12 @ 21:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback