a little question...



Kommentarer till detta inlägget:
Postat av: Anonymous

Jag kan. Kopiera HTML koden och skicka som kommentar så ska jag se. Eller ge mig din inloggning, fast det lär du ju inte göra ;)

Svar: Du har ingen mail jag kan skicka till? :)
Olivia Ahlstedt

2013-01-25 @ 21:46:54
Postat av: Anonymous

Jovisst, [email protected]. Skicka på bara :)

2013-01-26 @ 17:58:26
Postat av: Anonymous

Det löste sig eller?

Svar: Ne, men har inte haft tid att skicka något mail. Kan inte du skicka ett mail till mig där du förklarar hur jag ska göra? :)
Olivia Ahlstedt

2013-01-28 @ 22:20:35
Postat av: Anonymous

Okej :) Jo det blir lite svårt att förklara hur du fixar det, men jag kan ju förklara vad du kan skicka till mig :D Det brukar finnas en ikon/knapp när du skriver dina inlägg, som visar dig HTML koden för inlägget. Gör ett inlägg där du lägger in de 2 bilderna du skrev om, kopiera hela HTML koden och skicka till mig ;)

2013-01-29 @ 16:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback